1. Při první návštěvě bude s klientem vyplněna karta s osobními údaji.
2. Klient je povinen nahlásit jakékoli změny trvalého bydliště nebo telefonního čísla.
3. Objednání na terapii a její přeobjednání je možné provést osobně, telefonicky nebo e-meilem.
4. Ambulance nemá smlouvy s žádnými pojišťovnami.
5. Čas terapie uvedený v ceníku zahrnuje celkový čas, tedy včetně prostoru pro příchod, převlečení a konzultaci.
6. Pokud se klient nemůže dostavit na terapii, je povinen se omluvit nejpozději 48 hodin před jejím zahájením. Pozdější omluva se považuje za absenci, vyjma závažných důvodů. Pokud se klient bez omluvy nedostaví, ztrácí nárok na náhradní termín a při další návštěvě mu bude účtován poplatek ve výši 50 % z ceny terapie za předchozí absenci.
7. V případě, že se klient dvakrát po sobě nedostaví na terapii, budou mu zrušeny zbývající objednané termíny.
8. Klienti vykazující známky akutního infekčního nebo respiračního onemocnění, nebo kteří požili alkohol či jiné omamné látky, nebudou na terapii přijati.
9. Klient musí absolvovat terapii pouze po řádné osobní hygieně a v čistém oblečení.
10. Klient se zavazuje jednat slušně vůči zdravotnickým pracovníkům, respektovat jejich pokyny a chovat se ohleduplně k ostatním pacientům a jejich doprovodu.
11. Platnost dárkových poukazů a permanentek je vyznačena přímo na poukazu.
Vnitřní řád je závazný pro všechny klienty. Není Vaší povinností s ním souhlasit. Nesouhlas s vnitřním řádem znamená nesouhlas pacienta s poskytováním péče v našem zdravotnickém zařízení Fyzioterapie – Lymfodrenáže, Jarmila Cagášková, DiS. Podle vlastního uvážení můžete zvolit jinou ambulanci fyzioterapie, která bude vyhovovat vašim potřebám.
Hrubé porušení vnitřního řádu ze strany klienta může vést k odmítnutí terapie či k vyřazení z péče zdravotnického zařízení.